fredag 24 september 2021

Ringer jag och Stör?

Jag och Magnus Borén för länge, länge sen.

Jag har varit väldigt upptagen under pandemin, mest med att göra stories på mitt instagramkonto och sen klippa ihop dom och lägga upp dom på min IGTV-kanal.

Men den här bloggen har blivit - naturligt - lidande, och det separata instagramkontot jag startade för bloggen, Minst en gång i veckan, stod helt still. Men det ska bli ändring på det nu. Jag har set några föreställningar och jag tänkte jag skulle testa ett nytt projekt, nämligen att prata med teatermänniskor live. Jag har ingen aning om hur det kommer att gå och om det blir fler än ett avsnitt, men nu på lördag, den 25:e September, klockan 19.00, kommer jag att prata med Skådisen, Dansaren, musikalartisten, ja mångsysslaren Magnus Boren. Vi kommer att prata om vad han har gjort, vad han gör, och vad han ska göra. 

Undrar du hur du hittar dit? Lättast är nog att börja följa Minst en gång i veckan på instagram, och sen vid 19-tiden går du in på instagram, och då borde du få information om att jag är live. Här är länken än en gång:Minst en gång i veckan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar