fredag 14 juli 2023

MUSICAL COMEDY MED INSLAG AV ALLVAR DEL 8 #Musikalfantaster #Teateräls...


I denna video delar jag min upplevelse av att ha besökt Base23 och Stockholms Musikalartistutbildnings vårshow på Intiman. Jag blev imponerad av Hans Marklunds texter, eleverna på skolan, koreografin, sången, dansen och regin. Under showen på Base23 och Stockholms Musikalartistutbildning på Intiman fick jag uppleva en fantastisk föreställning. Jag var djupt imponerad av Hans Marklunds inspirerande och välskrivna sångtexter, som berörde mig på flera nivåer. Eleverna på skolan visade upp enastående talang, engagemang och professionalism genom sina fantastiska sång- och dansframträdanden. Koreografin var dynamisk och precis, och regin var skickligt utförd, vilket skapade en sammanhängande och underhållande föreställning. SMU (Stockholms Musikalartistutbildning) är en framstående scenkonstskola i Stockholm som erbjuder en högkvalitativ musikalutbildning. Skolan fokuserar på att utveckla elevernas talang och förbereda dem för en framgångsrik karriär inom musikalbranschen. Base23 är en annan respekterad scenkonstskola i Stockholm, som ger sina elever en bred grund inom musikal, dans och teater. #Base23OchSMU #VårshowRecension #Musikalutbildning #Scenkonstutbildning #Karriärinomscenkonsten #UtvecklaTalang #SMU #Base23 #Scenkonstskola #Stockholmsscenskola #UpplevelserFrånIntiman #VårshowUpplevelse Denna video är till för musikalfantaster, teaterälskare och scenkonststudenter som är intresserade av att utforska utbildningsmöjligheter och få en recension av vårshowen på Base23 och Stockholms Musikalartistutbildning. Följ med mig när jag delar mina intryck och ge er en inblick i denna fantastiska scenkonstupplevelse!

1 kommentar:

  1. Du måste se Ulla & Zarah. Väntar på din recension.

    SvaraRadera