onsdag 20 september 2023

#teater #stockholm #kultur #spöken #skräck #gay #svenska #rival #backsta...


Hej fantastiska tittare! 🌟 Följ med mig när jag får en exklusiv inbjudan från min vän Martin till Hotel Rival för att se en föreställning av "2:22 - en spökhistoria". Detta är en övernaturlig thriller som har erövrat West End och Los Angeles, och nu är det Stockholms tur att få känna på kalla kårar! 🎭👻

På scenen möter vi en enastående ensemble bestående av Johanna Nordström, Rakel Wärmländer, Adam Pålsson och Johannes Kuhnke. Regisserad av den fantastiska Helena Bergström. Det här är teater som kommer att skaka om dig och ta dig med på en hisnande resa in i det okända! 🌙

"2:22 - en spökhistoria" är som en levande skräckfilm. Jenny tror att hennes och Sams nya hus är hemsökt, och när de diskuterar det med sina vänner Laura och Benny över middag, väcks tvivel och övertygelse till liv. Kan de döda verkligen återvända? Klockan tickar tills det blir 2:22... och då kommer svaret. Köp dina biljetter och förbered dig för en hisnande upplevelse! 🌟🎟️

Det här är teater på en helt ny nivå, och jag är så tacksam att jag får vara en del av denna upplevelse. Glöm inte att prenumerera och trycka på gillaknappen om du älskar teater lika mycket som jag gör! 😘🎭

Svenska hashtags:
#TeaterÄlskare 🎭
#2:22ASpökhistoria 👻
#HotelRivalUpplevelse 🏨

Engelska hashtags:
#TheatreLovers 🎭
#SupernaturalThrills 🌙
#ExclusiveInvitation 💌

#j230913

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar